Blog o marketingu internetowym

Na naszym blogu znajdziesz informacje i wskazówki z zakresu marketingu internetowego oraz porady biznesowe związane z prowadzeniem działań online'owych. Zapraszamy do komentowania i dzielenia się refleksjami na interesujące Cię tematy. Twoja opinia jest dla nas ważna, a każda wymiana spostrzeżeń i argumentów nasuwa cenne przemyślenia.

1 kwietnia 2023
Opis produktu w sklepie internetowym

Opis produktu w sklepie internetowym od A do Z

Skuteczny i zachęcający opis produktu to jeden z tych elementów sukcesu w e-commerce, o którym najłatwiej zapomnieć. Szczególnie wówczas, gdy asortyment jest duży, a w sklepie […]
1 marca 2023
Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne w Mapach Google – 5 tricków

Pozycjonowanie lokalne w Mapach Google może być większym wyzwaniem niż prowadzenie działań SEO na stronie internetowej. Lokalne firmy nie mają często odpowiedniego budżetu na tworzenie wartościowego […]
2 lutego 2023
Karta produktu ecommerce

Karta produktu – jak stworzyć stronę produktową

Nie ma wątpliwości, że karta produktu to podstawowy komponent e-commerce. Odpowiednio zaprojektowana i zoptymalizowana karta pozwala na przedstawienie oferty w sposób atrakcyjny dla klienta oraz ułatwia […]
1 stycznia 2023
Lejek konwersji

Lejek konwersji – budowa, analiza, optymalizacja

Lejek konwersji to potężne marketingowe narzędzie, które pozwala zwiększyć sprzedaż w e-commerce. Jego głównym celem jest poprawienie doświadczenia klienta na każdym etapie kontaktu z marką oraz […]
3 listopada 2022
Fałszywe opinie w Google

Fałszywe opinie w Google — jak sobie z nimi radzić?

Fałszywe opinie w Google mogą zostać umieszczone przy praktycznie każdej wizytówce. Choć algorytm Map radzi sobie z blokowaniem i wyłapywaniem spamu coraz lepiej, wciąż nie jest […]
1 października 2022
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych online — 5 sposobów

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych jest podstawą rozwoju firmy niezależnie od jej wielkości i branży. Chociaż działania w tym celu prowadzi się dziś głównie online, skuteczne sposoby generowania […]
25 kwietnia 2022
Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

Jak działają dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA)?

Czy dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA) to idealne narzędzie dla laików, którzy nie mają wiedzy na temat doboru skutecznych słów kluczowych? Tak mogłoby się wydawać, jednak […]
14 września 2021
Lokalny przewodnik Google

Kim są lokalni przewodnicy Google i jak o nich zadbać?

Google Maps to teraz bardziej narzędzie społecznościowe niż zwyczajna nawigacja. Lokalni przewodnicy Google to szczególnie aktywni użytkownicy Mapy. Oceniając wiele miejsc, zyskują punkty, które pozwalają awansować […]
1 sierpnia 2021
UI UX

UI/UX – czym się różnią? Na czym polegają?

Wśród kluczowych pojęć dotyczących projektowania stron jednym z najpopularniejszych są UI/UX. Mimo iż rozszyfrowanie obu skrótów nie stanowi dla większości osób problemu, wskazanie praktycznych różnic w […]
1 lipca 2021
Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego – kwestia marketingowa?

Jednym z najistotniejszych punktów sklepu internetowego jest jego regulamin. Choć wydawałoby się, że jest to kwestia przede wszystkim prawna, ma on znaczenie również z marketingowego punktu […]
20 czerwca 2021
Pozycjonowanie w Google Maps

Pozycjonowanie w Google Maps w 5 krokach

Pozycjonowanie w Google Maps stanowi podstawę lokalnego SEO. To idealny sposób na przyciągnięcie klientów dla firm prowadzących działalność „na miejscu”. Podpowiadamy jak w 5 krokach zadbać […]
10 czerwca 2021
User Generated Content

3 najlepsze sposoby na User Generated Content

User Generated Content to treści dotyczące naszej marki tworzone przez samych użytkowników. To coś więcej niż komentarze w social mediach czy na blogu. Mądre inspirowanie UGC […]
13 maja 2021
Sklep internetowy dropshipping

Jak reklamować sklep internetowy w modelu dropshipping?

Sklep internetowy w modelu dropshipping jest wygodnym rozwiązaniem logistycznym. Pod względem reklamy i marketingu stawia jednak kilka wyzwań. O czym należy pamiętać, kiedy zabieramy się do […]
30 kwietnia 2021
Strony www 8 propozycji

Najważniejsze podstrony – 8 propozycji na twoje WWW

Podstrony, które MUSZĄ znaleźć się na twojej stronie internetowej, zależą oczywiście od jej przeznaczenia. Inaczej wyglądało będzie to w przypadku sklepów internetowych, inaczej wizytówek freelancerów, a […]
9 kwietnia 2021
Konwersja e-commerce

Lepsza konwersja ecommerce w 5 krokach [PORADNIK]

Chcesz, aby twoja konwersja w ecommerce była lepsza? Pomożemy ci poprawić ją w tych 5 krokach. Jeżeli rozpoczniesz od analizy dotychczasowych rezultatów i na podstawie zbudowanego […]
29 stycznia 2015
Projektant strony www

Projektant strony www pilnie poszukiwany

Projektowaniem witryn internetowych zajmuje się web designer (projektant stron www). Web design jest planowaniem i kreowaniem końcowego wyglądu witryn internetowych. Web Designer W tych słowach zawiera się […]
7 marca 2014
Jak zwiększyć ruch na stronie

Jak zwiększyć ruch na stronie www?

Jak zwiększyć ruch na stronie? …porady nie tylko dla SEO’wców. Jeśli posiadasz już swoją stronę internetową, dobrze by było, żeby inwestycja zaczęła się zwracać i przynosiła […]
2 marca 2014
Biznesowe smal talks

Biznesowe small talks, nie taki diabeł straszny

Czy zdarza Ci się unikać rozmów z ludźmi w biznesie? Czy boisz się przyjęć, bankietów, konferencji i innych imprez towarzyskich związanych z biznesem Czy bezskutecznie silisz się na […]
31 stycznia 2014
Google Moja Firma

Google Miejsca. Teraz Google Moja Firma

Google Miejsca Google Moja firma to świetna usługa dzięki której wyróżnisz się na tle konkurencji i co najważniejsze Twoja firma pojawi się w naturalnych wynikach wyszukiwania oraz […]
13 stycznia 2014
Jak zdobyć popularność na instagramie

Jak zdobyć popularność na Instagramie?

Instagram zbiera żniwo wśród pięknych, zgrabnych, twórczych, spragnionych nowości i popularności młodych ludzi, i ma się czym poszczycić. Jest już około 90 milionów użytkowników serwisu. Instagram, […]
6 stycznia 2014
Strona internetowa

Po co Ci strona internetowa?

Jedną z najbardziej zaskakujących rzeczy jaką można zaobserwować wśród małych przedsiębiorstw jest to, jak wiele z nich nie posiada strony internetowej. Wydawałoby się, że w dzisiejszych […]
30 grudnia 2013
Marketingowe mity

5 marketingowych mitów

Marketing to bułka z masłem, prawda? Na każdą złotówkę wydaną na działania marketingowe, powinieneś zobaczyć złotówkę zwrotu w sprzedaży, jako zwrot z inwestycji. Innymi słowy tak […]
Strona jpmmarketing.pl korzysta z plików Cookie (Ciasteczka). Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies.
Czytaj więcej