Blog o marketingu internetowym

Na naszym blogu znajdziesz informacje i wskazówki z zakresu marketingu internetowego oraz porady biznesowe związane z prowadzeniem działań online'owych. Zapraszamy do komentowania i dzielenia się refleksjami na interesujące Cię tematy. Twoja opinia jest dla nas ważna, a każda wymiana spostrzeżeń i argumentów nasuwa cenne przemyślenia.

2 maja 2023
opinie o produktach

Opinie o produktach w sklepie internetowym — jak o nie dbać?

Jednym z najważniejszych elementów karty produktowej w sklepie internetowym jest miejsce na opinie oraz recenzje danego produktu. Ma wpływ zarówno na podejmowane przez potencjalnych klientów decyzje […]
1 kwietnia 2023
Opis produktu w sklepie internetowym

Opis produktu w sklepie internetowym od A do Z

Skuteczny i zachęcający opis produktu to jeden z tych elementów sukcesu w e-commerce, o którym najłatwiej zapomnieć. Szczególnie wówczas, gdy asortyment jest duży, a w sklepie […]
1 marca 2023
Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne w Mapach Google – 5 tricków

Pozycjonowanie lokalne w Mapach Google może być większym wyzwaniem niż prowadzenie działań SEO na stronie internetowej. Lokalne firmy nie mają często odpowiedniego budżetu na tworzenie wartościowego […]
2 lutego 2023
Karta produktu ecommerce

Karta produktu – jak stworzyć stronę produktową

Nie ma wątpliwości, że karta produktu to podstawowy komponent e-commerce. Odpowiednio zaprojektowana i zoptymalizowana karta pozwala na przedstawienie oferty w sposób atrakcyjny dla klienta oraz ułatwia […]
1 stycznia 2023
Lejek konwersji

Lejek konwersji – budowa, analiza, optymalizacja

Lejek konwersji to potężne marketingowe narzędzie, które pozwala zwiększyć sprzedaż w e-commerce. Jego głównym celem jest poprawienie doświadczenia klienta na każdym etapie kontaktu z marką oraz […]
1 grudnia 2022
Strona wizytówka

Strona internetowa wizytówka — reprezentacja twojej firmy w sieci

Obecność twojego biznesu online nie musi oznaczać tworzenia olbrzymiej witryny internetowej. Popularną opcją jest strona internetowa wizytówka. To świetna inwestycja nawet przy niewielkich nakładach. Jak i […]
3 listopada 2022
Fałszywe opinie w Google

Fałszywe opinie w Google — jak sobie z nimi radzić?

Fałszywe opinie w Google mogą zostać umieszczone przy praktycznie każdej wizytówce. Choć algorytm Map radzi sobie z blokowaniem i wyłapywaniem spamu coraz lepiej, wciąż nie jest […]
1 października 2022
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych online — 5 sposobów

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych jest podstawą rozwoju firmy niezależnie od jej wielkości i branży. Chociaż działania w tym celu prowadzi się dziś głównie online, skuteczne sposoby generowania […]
21 września 2022
Sklep internetowy na facebbok

Jak promować sklep internetowy na Facebooku? 5 nieortodoksyjnych metod

Założenie firmowego fanpage’a, codzienne wrzucanie postów, memy odwołujące się do bieżących wydarzeń… To popularne metody, ale nie musisz trzymać się utartych ścieżek. Dowiedz się, jak promować […]
25 kwietnia 2022
Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

Jak działają dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA)?

Czy dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA) to idealne narzędzie dla laików, którzy nie mają wiedzy na temat doboru skutecznych słów kluczowych? Tak mogłoby się wydawać, jednak […]
29 marca 2022

RLSA – prosty i skuteczny remarketing w wyszukiwarce Google

Po odwiedzeniu strony usługodawcy lub sklepu, który stawia na remarketing, jego reklamy mogą nas potem prześladować. Odpowiedzią na ten problem są RLSA, czyli „listy remarketingowe dla […]
14 lutego 2022
Direct answer

Direct Answer – jak dostać się na pozycję 0 w 2022 roku?

Dla osoby zajmującej się content marketingiem jedną z najciekawszych funkcji Google stanowi Direct Answer. Jak dostać się na pozycję 0, aby klient zadający wyszukiwarce konkretne pytanie […]
14 września 2021
Lokalny przewodnik Google

Kim są lokalni przewodnicy Google i jak o nich zadbać?

Google Maps to teraz bardziej narzędzie społecznościowe niż zwyczajna nawigacja. Lokalni przewodnicy Google to szczególnie aktywni użytkownicy Mapy. Oceniając wiele miejsc, zyskują punkty, które pozwalają awansować […]
1 sierpnia 2021
UI UX

UI/UX – czym się różnią? Na czym polegają?

Wśród kluczowych pojęć dotyczących projektowania stron jednym z najpopularniejszych są UI/UX. Mimo iż rozszyfrowanie obu skrótów nie stanowi dla większości osób problemu, wskazanie praktycznych różnic w […]
10 lipca 2021
SEM SEO

SEM i SEO – jak je połączyć i skorzystać z synergii?

SEM i SEO nie tylko mogą, ale powinny się uzupełniać. Mimo iż w jednym przypadku mamy do czynienia z ruchem płatnym, a w drugim zależy nam […]
1 lipca 2021
Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego – kwestia marketingowa?

Jednym z najistotniejszych punktów sklepu internetowego jest jego regulamin. Choć wydawałoby się, że jest to kwestia przede wszystkim prawna, ma on znaczenie również z marketingowego punktu […]
20 czerwca 2021
Pozycjonowanie w Google Maps

Pozycjonowanie w Google Maps w 5 krokach

Pozycjonowanie w Google Maps stanowi podstawę lokalnego SEO. To idealny sposób na przyciągnięcie klientów dla firm prowadzących działalność „na miejscu”. Podpowiadamy jak w 5 krokach zadbać […]
10 czerwca 2021
User Generated Content

3 najlepsze sposoby na User Generated Content

User Generated Content to treści dotyczące naszej marki tworzone przez samych użytkowników. To coś więcej niż komentarze w social mediach czy na blogu. Mądre inspirowanie UGC […]
25 maja 2021
Web Design

Web design w 2021 roku. Jakie trendy bierzemy teraz pod uwagę?

Trendy w web designie są zmienne, dlatego też zawsze staramy się być na bieżąco z aktualnymi tendencjami. Co bierzemy pod uwagę w 2021 roku? Przygotowaliśmy listę […]
13 maja 2021
Sklep internetowy dropshipping

Jak reklamować sklep internetowy w modelu dropshipping?

Sklep internetowy w modelu dropshipping jest wygodnym rozwiązaniem logistycznym. Pod względem reklamy i marketingu stawia jednak kilka wyzwań. O czym należy pamiętać, kiedy zabieramy się do […]
30 kwietnia 2021
Strony www 8 propozycji

Najważniejsze podstrony – 8 propozycji na twoje WWW

Podstrony, które MUSZĄ znaleźć się na twojej stronie internetowej, zależą oczywiście od jej przeznaczenia. Inaczej wyglądało będzie to w przypadku sklepów internetowych, inaczej wizytówek freelancerów, a […]
19 kwietnia 2021
Pozycjonowanie sklepu internetowego

Zadbaj o pozycjonowanie sklepu internetowego dzięki tym 4 prostym metodom

W trzeciej dekadzie XX wieku żaden przedsiębiorca nie ma wątpliwości, że solidne pozycjonowanie sklepu internetowego to podstawa biznesu w sieci. Dzielimy się 4 podstawowymi sposobami na […]
9 kwietnia 2021
Konwersja e-commerce

Lepsza konwersja ecommerce w 5 krokach [PORADNIK]

Chcesz, aby twoja konwersja w ecommerce była lepsza? Pomożemy ci poprawić ją w tych 5 krokach. Jeżeli rozpoczniesz od analizy dotychczasowych rezultatów i na podstawie zbudowanego […]
30 marca 2021
Projektowanie stron internetowych

Projektowanie stron dzielimy na 7 etapów. Chcesz poznać ich tajniki?

Projektowanie stron internetowych to pestka? Zakładanie, że design strony WWW ułoży się sam, to często popełniany błąd. Cały proces powinniśmy zaplanować krok po kroku. Można wyróżnić […]
24 marca 2021
Tania reklama w Google

Tania reklama w Google? Promocja przez wyszukiwarkę w 7 krokach!

Być może nie zdajesz sobie jeszcze sprawy, że reklama w Google nie oznacza wielkich wydatków oraz żmudnej i niekończącej się walki z konkurencją. Podpowiadamy jak zacząć […]
16 marca 2021
Ile kosztuje pozycjonowanie strony

Ile kosztuje pozycjonowanie strony? Od czego zależy cena SEO?

Chcesz dowiedzieć się, ile kosztuje pozycjonowanie strony? Cena usług SEO zależy od wielu czynników. Pokazujemy co konkretnie może na nią wpłynąć i jaki jest koszt poszczególnych […]
11 marca 2021
Kampanie SEM, Google Ads

Kampanie SEM. Jak połączenie PPC w Google i działań SEO wpłynie na twój biznes?

Kampanie SEM to niedrogi sposób na przyciągnięcie klientów, szczególnie jeśli porównamy je z nakładami na reklamę tradycyjną. Zadziałają jednak tylko wówczas, kiedy będziemy wiedzieli jak dobrze […]
18 lutego 2021
Landing page

Landing page. Dla innych wizytówka, dla ciebie rurociąg z klientami

Landing page to termin, który znany jest większości osób prowadzących biznes w internecie. Kiedy jednak czytamy różne definicje co to jest landing page, odnosimy wrażenie, że […]
29 stycznia 2015
Projektant strony www

Projektant strony www pilnie poszukiwany

Projektowaniem witryn internetowych zajmuje się web designer (projektant stron www). Web design jest planowaniem i kreowaniem końcowego wyglądu witryn internetowych. Web Designer W tych słowach zawiera się […]
7 marca 2014
Jak zwiększyć ruch na stronie

Jak zwiększyć ruch na stronie www?

Jak zwiększyć ruch na stronie? …porady nie tylko dla SEO’wców. Jeśli posiadasz już swoją stronę internetową, dobrze by było, żeby inwestycja zaczęła się zwracać i przynosiła […]
2 marca 2014
Biznesowe smal talks

Biznesowe small talks, nie taki diabeł straszny

Czy zdarza Ci się unikać rozmów z ludźmi w biznesie? Czy boisz się przyjęć, bankietów, konferencji i innych imprez towarzyskich związanych z biznesem Czy bezskutecznie silisz się na […]
17 lutego 2014
Zdjęcia Firmowe Google Rekomendowany fotograf

Zdjęcia firmowe Google, czyli przyjrzyjmy się temu z bliska, cz. II

W nawiązaniu do poprzedniej notki, to jeszcze nie koniec zalet zdjęć firmowych Google! Zapraszam do odkrycia innych możliwości zdjęć firmowych Google! Rozbudowana wizytówka Google Miejsca. Uzupełniona […]
5 lutego 2014
Zdjęcia Firmowe Google

Zdjęcia firmowe Google, czyli przyjrzyjmy się temu z bliska cz. I

Google zdjęcia firmowe (Google Business photos) są stosunkowo nowym rozwiązaniem dla firm, by te mogły lepiej zaznaczyć swoją obecność i zaprezentować się na rynku online. Zdjęcia […]
31 stycznia 2014
Google Moja Firma

Google Miejsca. Teraz Google Moja Firma

Google Miejsca Google Moja firma to świetna usługa dzięki której wyróżnisz się na tle konkurencji i co najważniejsze Twoja firma pojawi się w naturalnych wynikach wyszukiwania oraz […]
13 stycznia 2014
Jak zdobyć popularność na instagramie

Jak zdobyć popularność na Instagramie?

Instagram zbiera żniwo wśród pięknych, zgrabnych, twórczych, spragnionych nowości i popularności młodych ludzi, i ma się czym poszczycić. Jest już około 90 milionów użytkowników serwisu. Instagram, […]
6 stycznia 2014
Strona internetowa

Po co Ci strona internetowa?

Jedną z najbardziej zaskakujących rzeczy jaką można zaobserwować wśród małych przedsiębiorstw jest to, jak wiele z nich nie posiada strony internetowej. Wydawałoby się, że w dzisiejszych […]
30 grudnia 2013
Marketingowe mity

5 marketingowych mitów

Marketing to bułka z masłem, prawda? Na każdą złotówkę wydaną na działania marketingowe, powinieneś zobaczyć złotówkę zwrotu w sprzedaży, jako zwrot z inwestycji. Innymi słowy tak […]
23 grudnia 2013
Social Media

O tym, dlaczego social media nie pracuje na Twój sukces w biznesie

Jeśli zainwestowałeś sporo czasu i pieniędzy w social media marketing w ciągu ostatniego roku i czujesz się lekko sfrustrowany, nie martw się, nie jesteś sam. Badania […]
Strona jpmmarketing.pl korzysta z plików Cookie (Ciasteczka). Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies.
Czytaj więcej