Blog o marketingu internetowym

Na naszym blogu znajdziesz informacje i wskazówki z zakresu marketingu internetowego oraz porady biznesowe związane z prowadzeniem działań online'owych. Zapraszamy do komentowania i dzielenia się refleksjami na interesujące Cię tematy. Twoja opinia jest dla nas ważna, a każda wymiana spostrzeżeń i argumentów nasuwa cenne przemyślenia.

1 kwietnia 2023
Opis produktu w sklepie internetowym

Opis produktu w sklepie internetowym od A do Z

Skuteczny i zachęcający opis produktu to jeden z tych elementów sukcesu w e-commerce, o którym najłatwiej zapomnieć. Szczególnie wówczas, gdy asortyment jest duży, a w sklepie […]
2 lutego 2023
Karta produktu ecommerce

Karta produktu – jak stworzyć stronę produktową

Nie ma wątpliwości, że karta produktu to podstawowy komponent e-commerce. Odpowiednio zaprojektowana i zoptymalizowana karta pozwala na przedstawienie oferty w sposób atrakcyjny dla klienta oraz ułatwia […]
1 stycznia 2023
Lejek konwersji

Lejek konwersji – budowa, analiza, optymalizacja

Lejek konwersji to potężne marketingowe narzędzie, które pozwala zwiększyć sprzedaż w e-commerce. Jego głównym celem jest poprawienie doświadczenia klienta na każdym etapie kontaktu z marką oraz […]
1 sierpnia 2021
UI UX

UI/UX – czym się różnią? Na czym polegają?

Wśród kluczowych pojęć dotyczących projektowania stron jednym z najpopularniejszych są UI/UX. Mimo iż rozszyfrowanie obu skrótów nie stanowi dla większości osób problemu, wskazanie praktycznych różnic w […]
1 lipca 2021
Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego – kwestia marketingowa?

Jednym z najistotniejszych punktów sklepu internetowego jest jego regulamin. Choć wydawałoby się, że jest to kwestia przede wszystkim prawna, ma on znaczenie również z marketingowego punktu […]
20 czerwca 2021
Pozycjonowanie w Google Maps

Pozycjonowanie w Google Maps w 5 krokach

Pozycjonowanie w Google Maps stanowi podstawę lokalnego SEO. To idealny sposób na przyciągnięcie klientów dla firm prowadzących działalność „na miejscu”. Podpowiadamy jak w 5 krokach zadbać […]
13 maja 2021
Sklep internetowy dropshipping

Jak reklamować sklep internetowy w modelu dropshipping?

Sklep internetowy w modelu dropshipping jest wygodnym rozwiązaniem logistycznym. Pod względem reklamy i marketingu stawia jednak kilka wyzwań. O czym należy pamiętać, kiedy zabieramy się do […]
9 kwietnia 2021
Konwersja e-commerce

Lepsza konwersja ecommerce w 5 krokach [PORADNIK]

Chcesz, aby twoja konwersja w ecommerce była lepsza? Pomożemy ci poprawić ją w tych 5 krokach. Jeżeli rozpoczniesz od analizy dotychczasowych rezultatów i na podstawie zbudowanego […]
29 stycznia 2015
Projektant strony www

Projektant strony www pilnie poszukiwany

Projektowaniem witryn internetowych zajmuje się web designer (projektant stron www). Web design jest planowaniem i kreowaniem końcowego wyglądu witryn internetowych. Web Designer W tych słowach zawiera się […]
7 marca 2014
Jak zwiększyć ruch na stronie

Jak zwiększyć ruch na stronie www?

Jak zwiększyć ruch na stronie? …porady nie tylko dla SEO’wców. Jeśli posiadasz już swoją stronę internetową, dobrze by było, żeby inwestycja zaczęła się zwracać i przynosiła […]
30 grudnia 2013
Marketingowe mity

5 marketingowych mitów

Marketing to bułka z masłem, prawda? Na każdą złotówkę wydaną na działania marketingowe, powinieneś zobaczyć złotówkę zwrotu w sprzedaży, jako zwrot z inwestycji. Innymi słowy tak […]
Strona jpmmarketing.pl korzysta z plików Cookie (Ciasteczka). Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies.
Czytaj więcej