Blog o marketingu internetowym

Na naszym blogu znajdziesz informacje i wskazówki z zakresu marketingu internetowego oraz porady biznesowe związane z prowadzeniem działań online'owych. Zapraszamy do komentowania i dzielenia się refleksjami na interesujące Cię tematy. Twoja opinia jest dla nas ważna, a każda wymiana spostrzeżeń i argumentów nasuwa cenne przemyślenia.

1 lipca 2023
Reklamy PPC

Jak traktować reklamy PPC, żeby rozwinąć biznes online?

Reklamy PPC są jednym z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do klienta. Zanim zdecydujemy się przeznaczyć na nie konkretny budżet, warto dowiedzieć się, jak należy myśleć o […]
1 października 2022
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych online — 5 sposobów

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych jest podstawą rozwoju firmy niezależnie od jej wielkości i branży. Chociaż działania w tym celu prowadzi się dziś głównie online, skuteczne sposoby generowania […]
25 kwietnia 2022
Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

Jak działają dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA)?

Czy dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA) to idealne narzędzie dla laików, którzy nie mają wiedzy na temat doboru skutecznych słów kluczowych? Tak mogłoby się wydawać, jednak […]
29 marca 2022

RLSA – prosty i skuteczny remarketing w wyszukiwarce Google

Po odwiedzeniu strony usługodawcy lub sklepu, który stawia na remarketing, jego reklamy mogą nas potem prześladować. Odpowiedzią na ten problem są RLSA, czyli „listy remarketingowe dla […]
10 lipca 2021
SEM SEO

SEM i SEO – jak je połączyć i skorzystać z synergii?

SEM i SEO nie tylko mogą, ale powinny się uzupełniać. Mimo iż w jednym przypadku mamy do czynienia z ruchem płatnym, a w drugim zależy nam […]
13 maja 2021
Sklep internetowy dropshipping

Jak reklamować sklep internetowy w modelu dropshipping?

Sklep internetowy w modelu dropshipping jest wygodnym rozwiązaniem logistycznym. Pod względem reklamy i marketingu stawia jednak kilka wyzwań. O czym należy pamiętać, kiedy zabieramy się do […]
9 kwietnia 2021
Konwersja e-commerce

Lepsza konwersja ecommerce w 5 krokach [PORADNIK]

Chcesz, aby twoja konwersja w ecommerce była lepsza? Pomożemy ci poprawić ją w tych 5 krokach. Jeżeli rozpoczniesz od analizy dotychczasowych rezultatów i na podstawie zbudowanego […]
24 marca 2021
Tania reklama w Google

Tania reklama w Google? Promocja przez wyszukiwarkę w 7 krokach!

Być może nie zdajesz sobie jeszcze sprawy, że reklama w Google nie oznacza wielkich wydatków oraz żmudnej i niekończącej się walki z konkurencją. Podpowiadamy jak zacząć […]
11 marca 2021
Kampanie SEM, Google Ads

Kampanie SEM. Jak połączenie PPC w Google i działań SEO wpłynie na twój biznes?

Kampanie SEM to niedrogi sposób na przyciągnięcie klientów, szczególnie jeśli porównamy je z nakładami na reklamę tradycyjną. Zadziałają jednak tylko wówczas, kiedy będziemy wiedzieli jak dobrze […]
18 lutego 2021
Landing page

Landing page. Dla innych wizytówka, dla ciebie rurociąg z klientami

Landing page to termin, który znany jest większości osób prowadzących biznes w internecie. Kiedy jednak czytamy różne definicje co to jest landing page, odnosimy wrażenie, że […]
Strona jpmmarketing.pl korzysta z plików Cookie (Ciasteczka). Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies.
Czytaj więcej