Blog o marketingu internetowym

Na naszym blogu znajdziesz informacje i wskazówki z zakresu marketingu internetowego oraz porady biznesowe związane z prowadzeniem działań online'owych. Zapraszamy do komentowania i dzielenia się refleksjami na interesujące Cię tematy. Twoja opinia jest dla nas ważna, a każda wymiana spostrzeżeń i argumentów nasuwa cenne przemyślenia.

1 marca 2023
Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne w Mapach Google – 5 tricków

Pozycjonowanie lokalne w Mapach Google może być większym wyzwaniem niż prowadzenie działań SEO na stronie internetowej. Lokalne firmy nie mają często odpowiedniego budżetu na tworzenie wartościowego […]
1 stycznia 2023
Lejek konwersji

Lejek konwersji – budowa, analiza, optymalizacja

Lejek konwersji to potężne marketingowe narzędzie, które pozwala zwiększyć sprzedaż w e-commerce. Jego głównym celem jest poprawienie doświadczenia klienta na każdym etapie kontaktu z marką oraz […]
3 listopada 2022
Fałszywe opinie w Google

Fałszywe opinie w Google — jak sobie z nimi radzić?

Fałszywe opinie w Google mogą zostać umieszczone przy praktycznie każdej wizytówce. Choć algorytm Map radzi sobie z blokowaniem i wyłapywaniem spamu coraz lepiej, wciąż nie jest […]
1 października 2022
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych online — 5 sposobów

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych jest podstawą rozwoju firmy niezależnie od jej wielkości i branży. Chociaż działania w tym celu prowadzi się dziś głównie online, skuteczne sposoby generowania […]
14 września 2021
Lokalny przewodnik Google

Kim są lokalni przewodnicy Google i jak o nich zadbać?

Google Maps to teraz bardziej narzędzie społecznościowe niż zwyczajna nawigacja. Lokalni przewodnicy Google to szczególnie aktywni użytkownicy Mapy. Oceniając wiele miejsc, zyskują punkty, które pozwalają awansować […]
1 lipca 2021
Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego – kwestia marketingowa?

Jednym z najistotniejszych punktów sklepu internetowego jest jego regulamin. Choć wydawałoby się, że jest to kwestia przede wszystkim prawna, ma on znaczenie również z marketingowego punktu […]
20 czerwca 2021
Pozycjonowanie w Google Maps

Pozycjonowanie w Google Maps w 5 krokach

Pozycjonowanie w Google Maps stanowi podstawę lokalnego SEO. To idealny sposób na przyciągnięcie klientów dla firm prowadzących działalność „na miejscu”. Podpowiadamy jak w 5 krokach zadbać […]
10 czerwca 2021
User Generated Content

3 najlepsze sposoby na User Generated Content

User Generated Content to treści dotyczące naszej marki tworzone przez samych użytkowników. To coś więcej niż komentarze w social mediach czy na blogu. Mądre inspirowanie UGC […]
7 marca 2014
Jak zwiększyć ruch na stronie

Jak zwiększyć ruch na stronie www?

Jak zwiększyć ruch na stronie? …porady nie tylko dla SEO’wców. Jeśli posiadasz już swoją stronę internetową, dobrze by było, żeby inwestycja zaczęła się zwracać i przynosiła […]
2 marca 2014
Biznesowe smal talks

Biznesowe small talks, nie taki diabeł straszny

Czy zdarza Ci się unikać rozmów z ludźmi w biznesie? Czy boisz się przyjęć, bankietów, konferencji i innych imprez towarzyskich związanych z biznesem Czy bezskutecznie silisz się na […]
30 grudnia 2013
Marketingowe mity

5 marketingowych mitów

Marketing to bułka z masłem, prawda? Na każdą złotówkę wydaną na działania marketingowe, powinieneś zobaczyć złotówkę zwrotu w sprzedaży, jako zwrot z inwestycji. Innymi słowy tak […]
Strona jpmmarketing.pl korzysta z plików Cookie (Ciasteczka). Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies.
Czytaj więcej