Zdjęcia firmowe Google, czyli przyjrzyjmy się temu z bliska, cz. II

17 lutego 2014

W nawiązaniu do poprzedniej notki, to jeszcze nie koniec zalet zdjęć firmowych Google! Zapraszam do odkrycia innych możliwości zdjęć firmowych Google!

  1. Rozbudowana wizytówka Google Miejsca.
  2. Uzupełniona o zdjęcia firmowe Google zachęca do kontaktu, zwiększa szansę na to by traktować to miejsce poważnie, skłania do dzielenia się opiniami i recenzjami dot. Twoich usług, produktów. Opinie z kolei podbijają Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania.

  3. W każdej chwili możesz zmieniać zdjęcia.
  4. Jeśli wprowadzasz nowy wystrój salonu, otwierasz nowy lokal, bądź sezonowo dbasz o to by zaskakiwać klientów zmieniając wizerunek firmy, wprowadzasz nowe elementy, możesz aktualizować swoje zdjęcia w zależności od potrzeb. Twoje zdjęcia będą się zmieniać razem z Tobą!

  5. Jakość Google mówi sama za siebie.
  6. Aby wszystkie firmy miały te same szanse na rynku, Google wprowadził wytyczne dot. zdjęć firmowych Google. Każde ze zdjęć, panoram, wirtualnych wycieczek muszą być zatwierdzone przez Google, po to też Google „powołał” do działania rekomendowanych fotografów Google.

    Jest to garść ludzi z odpowiednim sprzętem, przeszkoleniem i kwalifikacjami, którzy dbają o jakość zdjęć, dzięki czemu klienci mogą zaufać, że praca, która zostanie wykonana będzie na najwyższym poziomie. Możesz być spokojny jeśli chodzi o właściwą ekspozycję towaru, naświetlenie czy wysoką jakość i kompatybilność zdjęć.

  7. Kto pierwszy ten lepszy.
  8. Zdjęcia firmowe Google są bardzo popularne na zachodzie, trzeba trochę poczekać by zagościły na dobre w Polsce, wiele przedsiębiorców jeszcze nie jest przekonana do takiej formy promocji. Zmiany technologiczne są nieuniknione, wirtualność każdego przedsięwzięcia, dynamiczny rozrost portali społecznościowych, wszystko wskazuje na to, że era Internetu nie obumrze, a będzie rosła w siłę.

    Od Ciebie zależy czy będziesz jednym z pionierów, który zainwestuje w nowoczesne rozwiązania w Internecie służące rozwojowi Twojego biznesu, czy nie. Czy będziesz gonił konkurencję jak będzie „po wszystkim” żeby dostosować się do rynku. Wczesna decyzja pozwoli zawładnąć uwagą klientów, którzy idą z duchem czasu.

  9. Zdjęcia firmowe po prostu kupujesz.
  10. Kupujesz produkt wysokiej jakości, który przedstawia Twoją firmę w pozytywnym świetle i możesz robić z nim co chcesz jako pełnoprawny właściciel. Możesz dzielić się swoją wirtualną wycieczką z kimkolwiek chcesz, umieszczać gdziekolwiek chcesz i promować swoją firmę na wiele różnych sposobów.

  11. Zdjęcia firmowe Google w łatwy sposób możesz połączyć z usługą inną usługą Google – Street View.
  12. Użytkownik „zwiedzający okolicę” online, może trafić do twojej firmy, wcześniej o niej nie słysząc. To też duże ułatwienie dla osób spoza miejsca w którym prowadzisz działalność, np. z innego miasta.

     

    Wyjeżdżając do innego miasta można już w podróży wybrać się na wycieczkę online by poszukać restauracji w której można smacznie zjeść, bądź sklepu w którym można nabyć niezbędny sprzęt sportowy. Street view + zdjęcia firmowe Gogle działają na zasadzie wirtualnej mapy, gdzie zawsze widnieje Twoja działalność, otwarta 24 h na dobę…

    Ponieważ powyższy wpis jest z 2014 roku zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi zasadami działania usługi Google Moja Firma. Więcej informacji znajdziesz na naszym blogu pod wpisem: Pozycjonowanie w Google Maps

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Strona jpmmarketing.pl korzysta z plików Cookie (Ciasteczka). Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies.
Czytaj więcej