Projektowanie sklepów internetowych


Ze względu na rosnącą konkurencję, sklepy internetowe muszą być coraz doskonalsze.
Optymalizację i jakość zapewni JPM Marketing.

Specjaliści nie mają wątpliwości, że kolejna dekada stała będzie pod znakiem e-commerce. W 2020 roku robienie zakupów online deklarowało już 3/4 internautów, a według przewidywań PMR Market Experts do 2025 roku internetowe sklepy i platformy sprzedażowe odpowiadały będą za 1/5 wartości całego handlu detalicznego w Polsce. To idealny moment na przeniesienie sprzedaży do sieci, ale nie ma co ukrywać – rosnąca konkurencja oznacza większe wyzwania.

Wspólnie zadbamy, aby Twój sklep posiadał najwyższej jakości:

Promocja sklepu internetowego
ODPOWIEDNIĄ PROMOCJĘ
Wersja mobilna sklepu internetowego
WERSJĘ MOBILNĄ
Bezpieczeństwo sklepu internetowego
BEZPIECZEŃSTWO
Metody płatności w sklepie internetowym
METODY PŁATNOŚCI
Unikalne opisy produktów w sklepie internetowym
OPISY PRODUKTÓW

Wielojęzyczność w sklepie internetowym
WIELOJĘZYCZNOŚĆ
Integracja z wszystkimi opcjami dostawy w sklepie internetowym
OPCJE DOSTAWY
Integracje z zewnetrznymi systemami w sklepie internetowym
NIEZBĘDNE INTEGRACJE
Kody rabatowe w sklepie internetowym
KODY RABATOWE
Optymalizacja SEO sklepu internetowym
OPTYMALIZACJĘ SEO

Sklepy internetowe muszą wybijać się dziś na tle konkurencji na wielu polach.

Niezawodny silnik napędzający biznes online to podstawa, ale klienta trzeba też do sklepu zwabić i przekonać do zakupu. W tym celu należy zapewnić techniczną doskonałość, zoptymalizować stronę z myślą o użytkownikach szukających produktów w Google, poprawić konwersję poprzez ulepszanie lejków sprzedażowych…
Wymaganych działań jest sporo, dlatego warto pomyśleć o kompleksowym podejściu do sprawy.

NAPISZ DO NAS REALIZACJE

Jak JPM Marketing pomaga sklepom internetowym zabłysnąć na tle konkurencji?

Niezależnie od tego, czy chcesz postawić e-commerce od podstaw, czy rozwinąć istniejący już sklep, jesteśmy w stanie:

  • Zaprojektować sklep internetowy niezawodny pod kątem technicznym.
  • Dopasować design oraz układ strony do branży, którą chce podbić klient.
  • Zoptymalizować sklep pod kątem SEO z myślą nie tylko o algorytmach, ale także użytkownikach.
  • Zapewnić za sprawą działań SEM przypływ klientów realnie zainteresowanych produktami.
  • Doskonalić content do momentu, w którym klient nie będzie miał innego wyjścia niż dokonanie zakupu.

Chcesz wykroić jak największy kawałek z rosnącego jak na drożdżach tortu e-commerce, a może nawet zjeść wisienkę z jego czubka?

To najlepszy moment, aby pomyśleć o usługach JPM Marketing skierowanych do właścicieli sklepów internetowych. Z roku na rok konkurencja będzie rosła, więc warto wyprzedzić ją już teraz!

ZACZYNAMY!